Profiling

Net als elke marketeer wilt u uw klanten beter leren kennen

U wilt ook uw catching areas analyseren, uw marketingacties segmenteren en personaliseren of uw projecten voor het te monetiseren van klantenkennis ondersteunen en stimuleren. Dat is logisch en we kunnen u alleen maar aanmoedigen.

Dividuals

We kunnen nu een extra dimensie toevoegen aan uw klantgegevens : Dividuals®.

Dividuals® is een gloednieuwe segmentatie die het resultaat is van geomarketing en geostatistisch werk uitgevoerd door onze partner SIRIUS Insight, de geomarketingspecialist in België.

Deze nieuwe segmentatie weerspiegelt de diversiteit van de Belgische bevolking weer te geven. Op basis van een enorme hoeveelheid gegevens verdeelt het huishoudens in groepen met vergelijkbare kenmerken.

Kortom, deze nieuwe databasemarketingoptie, stelt je in staat om je analyses nog verder te verfijnen, vooral als je het maximale uit je data-investeringen wilt halen in je relatie met adverteerders of het opstellen van je mediaplan !

Ontdek 6 cases voor Dividuals door de whitepaper te downloaden die hieraan is gewijd.

Download de whitepaper

Om te onthouden

Dividuals® is zeer zeker de meest relevante en robuuste oplossing op de Belgische markt voor het opstellen van een socio-demografisch en/of socio-economisch profiel van een klantenbestand of gebied (zoals een catching area of isochrone zone).

Door te vertrouwen op deze bron van betrouwbare, hoogwaardige aanvullende gegevens neem je niet alleen beter geïnformeerde beslissingen, maar stimuleer je ook het denken van je teams en ondersteun je test and learn benaderingen.

Link naar Blogartikel

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op