Hoe kunt u aan de kassa de aandacht van uw klanten trekken?

Gebruik 'Customer Screen'! Dit is een nieuwe manier om iets extra's te doen, die bovendien perfect is geïntegreerd met uw kassasoftware (ECR).

Op deze manier kunt u het werk van uw teams aan de kassa's vergemakkelijken terwijl dit sleutelmoment van het klantentraject zo goed mogelijk wordt benut.

Hoe kunt u aan de kassa de aandacht van uw klanten trekken?

Wat zijn de doelstellingen van Customer Screen?

De werving van nieuwe leden voor uw clubs en getrouwheids­programma's versnellen.

Meer e-mailadressen, telefoonnummers en toestemmingen betreffende het gebruik hiervan verzamelen voor direct marketing.

Het gebruik van oplossingen voor de digitalisering van kassaticketten stimuleren.

De integratie van de CustoCentrix-modules in uw kassasysteem aanzienlijk vereenvoudigen via een gloednieuwe API.

Wat heb ik nodig? Voor de Customer Screen oplossing zijn 5 componenten nodig:

1

Een Linux- of Android-app voor betaalterminals en voor autonome touchscreens.

2

Het gebruik van de smartcard- of RFID-lezer die ingebouwd zit in de betaalterminals of verbonden is met de schermen.

3

Autonome en vooraf geconfigureerde touchscreens.

4

Een ontwerpmodule met een workflow van beeldstromen, schermen en formulieren.

5

Een API die de interacties met de kassasoftware enerzijds en de CustoCentrix-modules anderzijds standaardiseert.

Wat zijn de voordelen van de Customer Screen oplossing?

  • Weergeven van generieke reclameboodschappen:
    • om reclame te maken voor uw getrouwheidsaanbiedingen
    • om de klanten aan te moedigen zich te identificeren
    • ter ondersteuning van uw Retail Media aanbod.
  • Verzamelen van persoonsgegevens en toestemmingen:
    • toetreden van nieuwe leden
    • verzamelen van e-mailadressen en telefoonnummers
    • traceren van de toestemmingen.
  • Gepersonaliseerd begroeten en publiceren van meldingen voor de klant (en de kassamedewerker)
    • corrigeren van foute e-mailadressen en telefoonnummers
    • verzamelen van voorkeuren wat betreft digitale kassabonnen en andere opties
    • meldingen versturen over de door de klanten gespaarde voordelen (puntensaldo, vouchers en cadeaubonnen, behaalde doelen...)
  • Weergeven van gepersonaliseerde reclameboodschappen

Technische specificaties van de autonome touchscreens

  • Afmeting: 275,5 × 193,5 × 46 mm
  • Gewicht: 1,6 kg
  • Resolutie: 1280 x 800 px
  • Connectiviteit:
    • Ethernet — 1x Giga LAN
    • USB — 2 x USB 3.0 Host, 1 x USB OTG
    • RTC — RTC met hoge nauwkeurigheid, kan 1 week na uitschakeling werken
    • GPIO — 8 kanalen, 4 input, 4 output
    • RS485 — 2x RS485
    • RS232 — 2x RS232
    • CAN — 1 x CAN-BUS
  • ECR-integratieprotocollen

Meer weten over Customer Screen?

Vraag een demo aan

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op