In de kijker

Heeft u al een socio-demografisch of socio-economisch profiel van uw klanten opgesteld?

Zoals elke marketeer wilt u uw klanten beter leren kennen. U wilt ook uw aantrekkingszones analyseren, uw marketingacties segmenteren en personaliseren of uw projecten voor het monitizeren van klantenkennis ondersteunen en stimuleren. Het is logisch en we kunnen u alleen maar aanmoedigen.

Lees het artikel
Heeft u al een socio-demografisch of socio-economisch profiel van uw klanten opgesteld?
25/09/2023 - Nieuws
De kassa is een belangrijk moment in het klanttraject. Om het verzamelen van persoonlijke gegevens en het geven van toestemming te vereenvoudigen en te versnellen, heeft Freedelity "Customer Screen" ontwikkeld. Maar wat is deze nieuwe interactieve oplossing? En hoe werkt het?
31/07/2023 - Nieuws
Retailmedia is een belangrijke trend in de reclamemarkt, die inspeelt op de behoeften van merken en retailers in een context van digitale transformatie. Deze trend zal de komende jaren aanzienlijk groeien en een belangrijk onderdeel worden van de mediaplannen van grote adverteerders.
03/01/2023 - Nieuws
Makkelijk gegevens verzamelen en ze moeiteloos bijwerken.
10/05/2022 - Nieuws
Dat is Freedelity's belofte en waardevoorstel voor de Belgische retailspelers.
10/05/2022 - Nieuws
Gegevensverzameling is van cruciaal belang geworden voor de detailhandel. Maar niet alle handelaars beschikken over gegevens die zo recent, betrouwbaar, volledig en regelmatig bijgewerkt zijn als ze zouden moeten zijn.
09/03/2022 - Platform
Onze CustoCentrix-manager werd in de loop van 2021 in een nieuw jasje gestoken. Ontdek de belangrijkste aanpassingen in dit artikel.
09/03/2022 - Nieuws
Najib Haniche en Alessandro Russo, Directeurs Marketing en Communicatie bij Hairdis, delen hun ervaringen na hun eerste jaar met CustoCentrix.
09/03/2022 - Platform
Ontdek de drie analyses van verschillende merken die tussen 2019 en 2021 met CustoCentrix en de Freedelity-oplossingen aan de slag gingen om hun aankoopprogramma's een boost te geven en te investeren in klantenkennis, relationship marketing en de uitbouw van de omnichannelrelatie.
22/10/2021 - Nieuws
Correcte e-mailadressen en opt-ins inzamelen voor direct marketingdoeleinden blijkt nog altijd een grote uitdaging voor de retailsector. Met deze tips kunt u uw opt-in rate gelukkig snel boosten.
07/07/2021 - Nieuws
Aan de hand van praktische cases en inspirerende voorbeelden deelt Thomas Janssens, Sales Manager bij Qualifio België, zijn ervaringen met ons over zijn samenwerking met de retailspelers.
07/07/2021 - Nieuws
E-mailadressen en toestemmingen verzamelen: LuckyCycle is een samenwerkingsmodel dat werkt met vergoedingen per prestatie. Ontdek ook de getuigenissen van MediaMarkt en Les Tartes de Françoise.

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op