De modules van CustoCentrix

CustoCentrix is hét Consumer Data Platform bij uitstek, speciaal voor de retailsector.

Het platform is beschikbaar als 'Software As A Service' en biedt verschillende optionele modules, naargelang uw persoonlijke behoeften op het vlak van gegevensverwerking om uw marketing- en verkoopacties te ondersteunen.

De modules van CustoCentrix

Consumer Data Hub

Identificeert iedere consument op unieke wijze in een multichannelperspectief. Met deze module profiteert u mee van de gezamenlijke bijwerking van de identificatie- en contactgegevens van uw klanten.

Meer weten

Consumer Data Platform

Verzamelen van transactiegegevens afkomstig van kassasystemen, e-commercewebsites en CRM-systemen; deze gegevens worden vervolgens gekoppeld aan de identificatiegegevens van de consument en kunnen worden gebruikt voor database marketing.

Meer weten

Loyalty

Beheer van de getrouwheidsprogramma's, alsook van de getrouwheids- en activeringstechnieken via het gebruik van coupons, aankoopbonnen, het uitdelen van stalen of de organisatie van spelletjes/wedstrijden.

Meer weten

Cockpit

Deze module is een soort controletoren om uw marketingprogramma's en -acties makkelijker te sturen en de voornaamste KPI's op te volgen, alsook voor de observatie, analyse en profiling van bepaalde klantensegmenten.

Meer weten

Marketing Automation

Een ideale module voor bedrijven die op zoek zijn naar een geïntegreerd platform voor de uitvoering van communicatie- en relationship-marketingacties. Deze module beheert de kanalen e-mail, sms en digital print die het vaakst worden gebruikt voor direct-marketingdoeleinden en trigger marketing. Daarnaast kan deze module worden gebruikt voor enquêtes en biedt ze methodes voor het meten van de effectieve verkoop als resultaat van de uitgevoerde marketingacties.

Meer weten

Geomarketing

Deze module verrijkt de adresgegevens met nauwkeurige geografische informatie zodat alle gegevens kunnen worden geanalyseerd via cartografische interfaces. Bovendien berekent en segmenteert Geomarketing uw cliënteel in functie van de verplaatsingen tussen hun woonplaats en uw verkooppunten (drive time en isochrone zones).

Meer weten

Profiling

Voldoet aan de behoefte om het sociaaleconomische en sociodemografische profiel van uw klantenbestand te kunnen opstellen. Voeg met Dividuals® een aanvullende dimensie toe aan uw marketinganalyses en segmentatiemethoden.

Meer weten

Aantrekkingszones

Helpt bij het bepalen van aantrekkingszones en de onderverdeling ervan in primaire, secundaire en tertiaire zones. Daarnaast helpt deze module u bij de berekening van de lokale prestatie-indicatoren van de verschillende commerciële vestigingen.

Meer weten

Data Source

Dit is een module specifiek voor data analisten en BI-specialisten (Business Intelligence) die de gegevens uit CustoCentrix willen gebruiken in statistische tools of tools voor artificiële intelligentie.

Meer weten

Portaal 'Brands'

Dit portaal werd speciaal ontwikkeld voor winkelketens die actief aan trade marketing doen en de acties van hun leveranciers cofinancieren. Op die manier krijgen die laatsten toegang tot anonieme statistische gegevens over hun merken en de bijhorende categorieën.

Meer weten

In het tariefmodel van CustoCentrix wordt rekening gehouden met:


het aantal consumentenprofielen dat in de database wordt beheerd


en de optionele modules die worden gebruikt.

Vraag een offerte

De meest voorkomende configuraties:

CD HubCD PlatformLoyaltyCockpitMarkAutoGeoMCatchAreaData sourceBrandsAPI
Basic--------
Loyalty-----
Silver---
Gold-
Expert

Basic

Loyalty

Silver

Gold

Expert

CD Hub
CD Platform-
Loyalty-
Cockpit-
MarkAuto--
GeoM--
CatchArea---
Data source---
Brands----
API

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op