Gegevensverzameling via QR-codes

MyFreedelity opent een waaier van mogelijkheden via de QR-code

U hebt het gemerkt: de identificatie van de consument en gegevensinvoer zijn voortdurend een belangrijk knelpunt.

Daarom ontwikkelt Freedelity een nieuwe functie op haar mobiele MyFreedelity-applicatie.

Gegevensverzameling via QR-codes

Hebt u al een wedstrijdspel georganiseerd?
Of een survey gebruikt om de voorkeuren en aandachtspunten van uw klanten te kennen?Of vouchers of cadeaubonnen aangeboden via het invullen van een formulier?

Wilt u een wedstrijd organiseren?

Geen nood, via een eenvoudige scan van de QR-code heeft de consument toegang tot een portal waarop hij al is aangemeld, de opt-ins zijn verzameld en de AVG-toestemming geregistreerd. Nu hoeft hij alleen nog aan de wedstrijd deel te nemen!

Zin om in de winkel een voucher aan te bieden?

Opnieuw is slechts een eenvoudige QR-code in uw afdeling nodig, en de consument beschikt automatisch over de voucher op zijn applicatie en ook op het kassasysteem, waarmee het proces volledig gedigitaliseerd is.

Zin om personeel aan te werven via een QR-code in de winkel?

Geen probleem, dat werkt ook.

En online gaat alles gewoon door: met een beveiligde dynamische QR-code kan de consument zijn gegevens volledig transparant via een formulier delen. Gedaan met moeizaam afstemmen van gegevens die via meerdere kanalen werden verzameld.

Ontdek de toptoepassingen in onderstaande video's, en aarzel niet om met het team contact op te nemen voor meer details. En denk er vooral aan dat het Freedelity-bestand de persoonsgegevens bevat van meer dan 6.420.000 volwassen Belgische leden die — wanneer dit met respect en eerbied wordt gevraagd — grotendeels akkoord zijn om hun persoonsgegevens te delen met merken die zij vertrouwen.

Enkele toepassingen in video...

Identificatie — maakt het mogelijk een gebruiker te identificeren. Deze actie is bedoeld om klanten in staat te stellen zich op een eenvoudige en veilige manier op een website te identificeren.

Testen van het gebruik van 'identificatie'

Verwerving — hiermee kan men tot een groep winkels toetreden. Deze actie is bedoeld om nieuwe klanten voor een groep te werven zonder fysiek contact met de consument te hebben.

Testen van het gebruik van 'verwerving'

Miniwebsite — hiermee heeft men toegang tot een miniwebsite terwijl men aangemeld is. Deze actie is bedoeld om toegang te geven tot gepersonaliseerde websites (enquêtes, wedstrijden, voorkeuren,...) voor eenmalige acties.

Testen van het gebruik van 'miniwebsite'

Segmentatie — hiermee kan men tot een gepersonaliseerde segmentatie (groep) klanten toetreden. Deze actie is bedoeld om klanten in de segmentatie te laten komen en om specifieke voordelen (extra getrouwheid) of mededelingen te ontvangen.

Testen van het gebruik van 'segmentatie'

Cadeaubonnen — hiermee kunt u een aankoopbon op uw account ontvangen (aankoopbon die niet in een Freedelity-winkel functioneel is). Deze actie is bedoeld om klanten promoties te laten ontvangen via flyers of brochures.

Testen van het gebruik van 'cadeaubonnen'

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op