Met de YUMI-terminal vullen we – in samenwerking met Worldline – het gamma CustoCentrix-oplossingen aan en vergemakkelijken we zo het verzamelen van informatie en e-mailadressen aan de kassa.
Volledige scène van een aankoop in een winkel met betaling aan een kassa met YUMI-terminal.
Verbetering van een verkeerd e-mailadres door een klant, na identificatie van de klant via zijn identiteitskaart en een melding via CustoCentrix.
Supersnelle identificatie van een bestaande klant met behulp van zijn identiteitskaart.
Onboarding van een nieuw lid via het inlezen van zijn identiteitskaart. Verzamelen van een e-mailadres, gsm-nummer en toestemmingen. Beheer van weigeringen door een klant.
De YUMI-terminal werd door de teams van Worldline ontworpen om het werk van kassamedewerkers te vergemakkelijken en de ruimte aan de kassa vrij te maken door zo veel mogelijk functies te verwerken in slechts één terminal.
Hoe? Door de terminal open te stellen voor applicaties van derden. En dat hebben Worldline en Freedelity zopas concreet uitgevoerd. De formulieren van CustoCentrix om persoonlijke gegevens en toestemmingen te verzamelen, zijn sinds kort de eerste gecertificeerde applicatie voor de YUMI-terminal.
Sébastien Buysse
CEO Freedelity
Het ontwerp en de certificering van CustoCentrix for YUMI is het resultaat van onze ervaring in de ontwikkeling van mobiele applicaties én die van de technische teams van Worldline. En daar zijn we trots op. YUMI is een verzameling van de nieuwste technologieën: groot aanraakscherm, kaartlezers, camera's, NFC-lezers ... een ideaal platform om de klanteninteracties aan de kassa te vereenvoudigen en te versnellen.
Dankzij de integratie van applicaties van derden investeert Worldline in zijn Android-terminals die heel wat meer mogelijkheden bieden dan betalen alleen. Zo is Freedelity de eerste app die door Worldline werd gecertificeerd en draait op de nieuwe betaalterminal YUMI. Via de samenwerking met een lokale speler willen we een steeds grotere meerwaarde creëren voor onze klanten en de eindgebruikers van onze oplossingen.
Virginie Waroquiers
Head of Benelux Region bij Worldline
Met YUMI beschikt u over een krachtige en ergonomische terminal die op een veilige manier met uw kassasysteem wordt verbonden. De vele betaalfuncties worden heel eenvoudig ondersteund.
Met CustoCentrix for YUMI identificeert u op een betrouwbare en snelle manier uw consumenten-klanten en bouwt u moeiteloos een rijke marketingdatabase op, die u zonder enige inspanning en 100% GDPR-conform up-to-date houdt!
Dat is voortaan vanzelfsprekend. Gegevens – en dus ook het proces om ze te verzamelen – zijn belangrijke troeven voor retailspelers. Heel wat spelers van allerlei groottes botsen evenwel op een glazen plafond wanneer ze plannen maken om gegevens te verzamelen en te gebruiken.
Onze teams doen er al alles aan om klanten aan de kassa te identificeren. Ons verkoopdocumentatiepercentage stijgt niet meer.
Het succes van onze multichannel verkoopaanpak hangt af van het verzamelen van opt-in e-mailadressen. Waarom slagen we er niet in om er meer te verzamelen in onze verkooppunten?
De kwaliteit van onze database gaat met de jaren achteruit. Maar onze verwerkingskosten blijven wel stijgen. Hoe kunnen we dat veranderen?
In samenwerking met de teams van Worldline maakten we filmpjes met enkele scènes over het verzamelen van gegevens aan een kassa met een YUMI-terminal.
Volledige scène van een aankoop in een winkel met betaling aan een kassa met YUMI-terminal.
Verbetering van een verkeerd e-mailadres door een klant, na identificatie van de klant via zijn identiteitskaart en een melding via CustoCentrix.
Supersnelle identificatie van een bestaande klant met behulp van zijn identiteitskaart.
Onboarding van een nieuw lid via het inlezen van zijn identiteitskaart. Verzamelen van een e-mailadres, gsm-nummer en toestemmingen. Beheer van weigeringen door een klant.
Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!