In de kijker

Heeft u al een socio-demografisch of socio-economisch profiel van uw klanten opgesteld?

Zoals elke marketeer wilt u uw klanten beter leren kennen. U wilt ook uw aantrekkingszones analyseren, uw marketingacties segmenteren en personaliseren of uw projecten voor het monitizeren van klantenkennis ondersteunen en stimuleren. Het is logisch en we kunnen u alleen maar aanmoedigen.

Lees het artikel
Heeft u al een socio-demografisch of socio-economisch profiel van uw klanten opgesteld?
24/04/2021 - Nieuws
Naar aanleiding van de opening van de nieuwe Delitraiteur in Waregem, deelt Alexandre Terlinden, CEO van Delitraiteur, zijn ervaring.
24/04/2021 - Nieuws
Elk jaar organiseert Intermarché een "Big Bang"-actie. Deze actie beoogt om het percentage documentatie van de profielen van de leden van hun getrouwheidsprogramma wat e-mailadressen en gsm-nummers betreft te vergroten. Zo kan men ook moeiteloos de persoonsgegevens van de leden up-to-date houden.
24/04/2021 - Platform
U hebt het gemerkt: de identificatie van de consument en gegevensinvoer zijn voortdurend een belangrijk knelpunt. Daarom ontwikkelt Freedelity een nieuwe functie op haar mobiele MyFreedelity-applicatie.
10/03/2021 - Nieuws
Het gebruik van terminals of kiosken, gekoppeld aan het gebruik van de eID (elektronische identiteitskaart) is de meest efficiënte oplossing om persoonsgegevens te verzamelen en de klantenrelatie op het verkooppunt te animeren.
26/02/2021 - Nieuws
Jean-Baptiste Aubry — Head of marketing bij Medi-Market, licht ons de resultaten toe van het toesturen van de klantenfolder via een gepersonaliseerde postzending.
26/02/2021 - Nieuws
De IT-oplossing waarop de ontwikkeling van uw klantenbenadering rust, moet afgestemd zijn op uw projecten en behoeften, maar ook getuigen van robuustheid en soepelheid.
26/02/2021 - Nieuws
2020 was een bijzonder intens jaar voor de Freedelity-teams met de ontplooiing van CustoCentrix bij Delitraiteur, Trafic en Hairdis. Deze ontplooiing betreft maar liefst 139 winkels.
02/12/2020 - Actualité
Symeta is een van de grootste specialisten in digital printing en routing ter ondersteuning van direct mailingacties. Symeta maakt deel uit van de Colruyt Group, heeft een fullserviceaanbod en een bevoorrechte relatie met tal van retailmerken. Het bedrijf is dan ook een van de best geplaatste spelers om de best practices inzake direct marketing te beoordelen.
02/12/2020 - Actualité
Door gegevens te verzamelen, creëert de retailer vertrouwen tussen hem en zijn klant. En precies dat vertrouwen blijkt erg kostbaar te zijn om die klant beter te begrijpen, zich in zijn plaats te stellen én hem relevante informatie te bezorgen.
02/12/2020 - Actualité
Enkele dagen geleden gaf de Senaat groen licht voor de afschaffing van het papieren kasticket en de invoering van het elektronische ticket als nieuwe norm. De volgende stap is de goedkeuring door de regering zodat deze beslissing ook echt uitgevoerd kan worden.
12/10/2020 - Nieuws
Het principe van de "lifetime value" staat centraal wanneer het om klantenwerving en klantenbinding gaat. De verhoopte lifetime value wordt vergeleken met de kost voor het werven van een nieuwe klant, teneinde de pertinentie of rendabiliteit te bepalen van marketingacties gericht op de werving en om de duur te bepalen van de periode die nodig is om deze kost af te schrijven.
12/10/2020 - Nieuws
Zoals u weet, bevat CustoCentrix een standaardmodule voor het implementeren van een "Recentie, Frequentie, Bedrag" segmentatie, RFM genaamd. Deze uit de postorderpraktijk afgeleide segmentatiemethode bestaat uit het classificeren van elke consument op basis van 3 indicatoren.

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op