Veel nieuwe functies voor MyFreedelity

Gepubliceerd op 21/08/2020

Transparantie en eenvoud – precies wat de consument verwacht. Met MyFreedelity behouden uw klanten de controle over het gebruik van hun persoonsgegevens voor directmarketingdoeleinden.


Begin augustus lanceerde Freedelity de nieuwe versie van het MyFreedelity-portaal.

In dit artikel leggen we de redenen uit achter het portaal dat volgt op de lancering van de gelijknamige mobiele app enkele weken geleden.

Freedelity is gestart als een oplossing om iedereen op een veilige manier toegang te bieden tot hun persoonsgegevens, die te corrigeren en de toestemmingen ervoor te beheren.

Het portaal en de mobiele app bieden de verwerkingsverantwoordelijken een grote steun in hun verplichtingen rond de verwerking van persoonsgegevens.

Gebundelde inspanningen

De ontwikkeling werd volledig gefinancierd door Freedelity. Het is het schoolvoorbeeld van de verdiensten van een gedeelde aanpak van alles wat verband houdt met het verzamelen en up-to-date houden van persoonsgegevens en de naleving van de gerelateerde regelgeving.

Een digitale etalage

MyFreedelity is als het ware een extra etalage voor de aangesloten ondernemingen. Het biedt ook extra opportuniteiten voor een persoonlijk contact en gepersonaliseerde diensten met de clubleden of getrouwheidsprogramma's in combinatie met CustoCentrix:

  • Verzameling van persoonsgegevens en toestemmingen
  • Gemakkelijk up-to-date te houden
  • Naleving van de AVG-verplichtingen
  • Verschuiving naar online kastickets en uitgavenbeheer bevorderen de getrouwheid, het klanteninzicht en de relationshipmarketing
  • Digitale transformatie en ontwikkeling van nieuwe diensten.


Nieuw in MyFreedelity

Naast de rebranding en bijzondere aandacht voor de gebruikerservaring en gegevensbescherming, zijn dit de nieuwe functies van MyFreedelity.

De beste manier om ze te ontdekken is door het zelf uit te proberen!

U bent waarschijnlijk een van de 6.100.000 consumenten die hun identiteitskaart of de MyFreedelity-app gebruiken in hun favoriete winkels?

Probeer het zelf uit!

Deze kant op!


Store locator en duidelijke openingstijden

De locatie en de openingstijden van verkooppunten is wat klanten van de detailhandel het vaakste opzoeken.

Vaak gebeurt dat ook onderweg en op de smartphone.

MyFreedelity publiceert een gids met alle verkooppunten van de winkels die CustoCentrix gebruiken.

Deze gids bevat nu ook de gedetailleerde openingstijden.

Nu ontdekken

Via CustoCentrix kunt u de juiste locatie van elk van uw verkooppunten valideren, naast andere informatie:

  • Het logo van uw winkel
  • Uw slogan
  • Foto's van de winkels, zowel buiten als binnenin, van het personeel...
  • De openingstijden
  • De links naar uw website, maar ook uw pagina's op sociale media

Voorbeeld van een winkel van Point Chaud met volledig profiel.

Wij staan tot uw beschikking en helpen u om de gegevens van uw winkels up-to-date te houden: customer.experience@custocentrix.com


Een nieuwe manier om uw digitale reclamefolders te verspreiden.

U investeert in de redactie en distributie van reclamefolders.

Met MyFreedelity kunt u ze daarnaast in een paar klikken online publiceren. Dat ziet er zo uit!

De navigatie is vlot en dynamisch en heeft een gemakkelijke "full screen"-modus

Bent u benieuwd hoe u uw folders of promoties kunt laten publiceren?
Wij bespreken het graag met u. Neem contact met ons op via customer.experience@custocentrix.com


Gecentraliseerde communicatie.

Met MyFreedelity vinden de gebruikers alle communicatie via CustoCentrix terug op één en dezelfde plaats.

Transactie-e-mails, marketing-e-mails, sms’jes en MyFreedelity-berichten zijn allemaal toegankelijk via een uniforme interface.

Dit is een uitstekende manier om uw relationshipmarketingprogramma's te ondersteunen.


Een opportuniteit om nieuwe initiatieven en diensten te lanceren:

Vereenvoudigde verwerking van factuuraanvragen

Krijgt uw klantendienst veel factuuraanvragen te verwerken?

MyFreedelity biedt u een gemakkelijk te implementeren oplossing.

Een van onze klanten vroeg ons om te onderzoeken hoe deze nieuwe functionaliteit kan worden aangeboden aan de consumenten en tegelijkertijd de verwerkingskosten kunnen worden geoptimaliseerd. Op voorwaarde dat de functie is ingeschakeld, kunnen gebruikers voortaan een factuur opvragen uit hun aankoopgeschiedenis.

Concreet ziet dat er zo uit:

Er wordt automatisch een verwerkingsworkflow geactiveerd. Zodra de factuur is opgesteld, krijgt de consument een e-mail en kan hij zijn factuur terugvinden via een speciaal tabblad voor de opslag van facturen.

Dit is een uiterst gepersonaliseerde service en biedt een mooie aanvulling op de digitalisering van kastickets!

Wilt u graag meer weten? Wij bespreken het graag met u customer.experience@custocentrix.com

Samen solidair

De hedendaagse consument is steeds meer geëngageerd en ontvankelijk voor duurzame en maatschappelijk verantwoorde acties.

Daarom vroeg Delitraiteur ons enkele maanden geleden om een MyFreedelity-functionaliteit te ontwikkelen waarmee consumenten hun getrouwheidspunten volledig of gedeeltelijk kunnen doneren aan een vereniging ter ondersteuning van mensen met een handicap. Die ontwikkeling is inmiddels afgerond. De functionaliteit is zo generiek mogelijk ontworpen zodat alle CustoCentrix-gebruikers acties kunnen opzetten om één of meer organisaties te ondersteunen.

Zo ziet het portaal eruit waar klanten van Delitraiteur kunnen kiezen om hun getrouwheidspunten volledig of gedeeltelijk te schenken aan Android 34 (vereniging ter ondersteuning van mensen met een handicap).

Wilt u ook een vereniging steunen? Wij bespreken het graag met u: customer.experience@custocentrix.com

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op