Hoe belangrijk is de klantervaring op het verkooppunt

Gepubliceerd op 10/11/2019



Gegevens verzamelen op het verkooppunt kan de groei van een bedrijf ondersteunen en het winstgevender maken. De merken die CustoCentrix gebruiken, ervaren dit elke dag.

Het langetermijnsucces van projecten voor het verzamelen van gegevens in verkooppunten is het resultaat van verschillende, gezamenlijke inspanningen:
  1. Het ontwerpen van processen die eenvoudig te implementeren zijn en voldoen aan de regelgeving voor de verwerking van persoonsgegevens (AVG);
  2. Het systematisch zoeken naar het elimineren van punten die wrijving kunnen veroorzaken in de menselijke relatie tussen consumenten en teams die in de verkooppunten werken;
  3. Het opleiden en motiveren van het personeel dat in contact staat met de klanten;
  4. - De kans om elke contactmogelijkheid om te vormen tot een volledige en respectvolle klantervaring
U wilt uw gegevensverzameling een boost geven of gewoon een nieuwe tool bedenken? Wij delen graag onze ervaring en ondersteunen uw succesvolle projecten.

Maak nu een afspraak om CustoCentrix te ontdekken en neem contact met ons op via 02/899.26.73, e-mail (customer.experience@custocentrix.com) of door te klikken op onderstaande knop!



Tot snel,
Pierre-Ambroise Jones (Business Developer)

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op