Verzamel snel en gemakkelijk e-mailadressen aan de kassa!

Gepubliceerd op 03/01/2023

De YUMI-terminal

Dat is voortaan vanzelfsprekend. Gegevens – en bijgevolg gegevensverzameling – zijn belangrijke troeven voor retailspelers. Toch botsen zij op een glazen plafond voor het verzamelen en gebruiken van gegevens.


Hebt u hier al eens over nagedacht? Wat kan het effect zijn op uw inkomsten en de groei van uw aanbod voor e-commerce of ‘click and collect’ als ...:

  • u beschikt over de toestemming en e-mailadressen of telefoonnummers van 90% van uw klanten?
  • u het aantal juiste koppelingen tussen kassatickets en consumentenprofielen aanzienlijk kunt verhogen?

Andere belangrijke vragen voor het jaar 2023:

  • Hebt u al een oplossing voor de klanten die geen papieren kassaticket meer willen?
  • Welke digitale extra’s of alternatieven kunt u gebruiken voor uw reclamefolders?

Voor verschillende sectoren ligt het antwoord aan de kassa.

Worldline en Freedelity sloegen daarom de handen in elkaar en lanceren YUMI: de betaalterminal van de laatste generatie.


“Makkelijk gegevens verzamelen en ze moeiteloos bijwerken.”

Bekijk de video en kom te weten hoe u de klantenidentificatie en de gegevensverzameling aan de kassa kunt versnellen.

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op