De CustoCentrix-manager in een nieuw jasje!

Gepubliceerd op 09/03/2022

U hebt het waarschijnlijk enkele weken geleden al gemerkt: de CustoCentrix-manager werd volledig vernieuwd. De manager kreeg niet alleen visueel een nieuwe look – in lijn met de CustoCentrix-identiteit – maar ook de verschillende pagina's werden in 2021 grondig aangepakt.


Een heringericht menu en nieuwe opties om uw werk te vergemakkelijken ...

Het menu werd aangepast en heringedeeld zodat u sneller toegang krijgt tot de meest relevante informatie.

Op de pagina's werden bovendien tal van opties toegevoegd waarmee u bijvoorbeeld:

  • toegang krijgt tot de meeste gegevens;
  • de mogelijkheid hebt om die gegevens te exporteren;
  • of specifieke gegevens kunt opzoeken.

Van virtuele kaarten tot de volledige lijst met toestemmingen of kaartlezingen ... De informatie werd zo gestructureerd dat u zo snel mogelijk een antwoord krijgt op al uw vragen en daarbij zo weinig mogelijk moet exporteren.


En dat is nog maar het begin!

Uw nieuwe CustoCentrix-manager is nog lang niet klaar. In de volgende newsletters komen de belangrijkste nieuwe functionaliteiten aan bod. Een voorsmaakje? Zo zult u binnenkort zelf (of via een bureau) formulieren kunnen aanmaken voor de kiosken, doelgroepen aanmaken voor marketing per post of via sociale netwerken, tal van informatie in real time kunnen raadplegen en nog veel meer!

Bovenop deze nieuwe basis, zitten nog heel wat nieuwe tools in onze roadmap om toe te voegen of verder te ontwikkelen. Zo kunnen we u helpen om sneller en efficiënter te werken. 2022 heeft voor uw manager dus nog heel wat nieuwigheden in petto. Blijf op de hoogte en mis geen enkele update!

De nieuwe CustoCentrix-manager

Zin om het zelf te ontdekken?

Naar de CustoCentrix-manager

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op