Hairdis zorgt voor zijn klanten en kan voortaan sneller gegevens verzamelen dankzij CustoCentrix

Gepubliceerd op 09/03/2022

Via zijn netwerk van 28 winkels en zijn e-commercewebsite verkoopt Hairdis een uitgebreid assortiment producten van de grootste cosmetica- en haarverzorgingsmerken. Via die winkels en website maakt het bedrijf de productgamma's die oorspronkelijk alleen bestemd waren voor professionals voortaan ook rechtstreeks toegankelijk voor de consument.

Als aanvulling op de geïntegreerde modules van de bedrijfsbeheersoftware Anacom, koos het managementteam van Hairdis voor de uitrol van CustoCentrix om zo gemakkelijker persoonlijke gegevens te kunnen verzamelen, de problemen op het vlak van data quality te verhelpen én de uitvoering van projecten rond relationship marketing te versnellen.


Najib Hanicheen Alessandro Russo, Directeurs Marketing en Communicatie, delen hun ervaringen na hun eerste jaar met CustoCentrix.


Cijferresultaten ter ondersteuning

  • Een toename met 238% van het aantal leden in het CRM-programma en van het aantal verzamelde opt-inmailadressen.
  • De invoering van het nieuwe systeem gebeurde zeer vlot. Het bewijs daarvan is de toename van de waarde van de verkopen via het getrouwheidssysteem. In één jaar tijd steeg het dekkingspercentage van de verkopen van 38% naar 80% in de meest gemotiveerde verkooppunten.
  • Sterke toename van het aantal omnichannelconsumenten en e-commerceverkopen, met name tijdens de lockdownperiode.

Meer weten over dit project?

Ontdek hier de volledige testimonial.

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op