Gegevensverzameling op de plaats van verkoop. De ervaring Intermarché België.

Gepubliceerd op 24/04/2021

Elk jaar organiseert Intermarché een "Big Bang"-actie.
Deze actie beoogt om het percentage documentatie van de profielen van de leden van hun getrouwheidsprogramma wat e-mailadressen en gsm-nummers betreft te vergroten. Zo kan men ook moeiteloos de persoonsgegevens van de leden up-to-date houden.


Philippe Crepin, lid Intermarché en derde partij verantwoordelijk voor de CRM en de getrouwheid binnen de groepering van musketiers, legt u het proces uit en beschrijft de resultaten.

"Minder dan één minuut om de gegevens van onze klanten te updaten en e-mailadressen met toestemming te verzamelen om die voor rechtstreekse marketingdoeleinden te gebruiken."


Raadpleeg ook ons artikel waarin onze verschillende kiosken worden voorgesteld voor meer info over de oplossingen voor gegevensinzameling.

Wilt u meer weten? Neem contact op met ons

customer.experience@custocentrix.com

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op