3 nieuwe versies van Freedelity Kiosken om het verzamelen van gegevens in de winkel te versnellen.

Gepubliceerd op 10/03/2021

Het gebruik van terminals of kiosken, gekoppeld aan het gebruik van de eID (elektronische identiteitskaart) is de meest efficiënte oplossing om persoonsgegevens te verzamelen en de klantenrelatie op het verkooppunt te animeren.


Op basis van 10 jaar ervaring lanceert Freedelity drie nieuwe modellen van gegevensverzamelingskiosken.

De belangrijkste toepassingen van de kiosken door onze klanten:

  • registratie van nieuwe leden,
  • verzamelen van e-mailadressen, mobiele nummers en toestemming voor het gebruik daarvan voor direct-marketingdoeleinden,
  • regelmatige validering van persoonsgegevens en voorkeuren,
  • directe toegang van consumenten tot hun persoonsgegevens,
  • raadpleging en afdrukken van gepersonaliseerde coupons en voordelen,
  • organisatie van wedstrijden,
  • specifieke klantendiensten zoals het aanvragen van facturen, toegang tot gedematerialiseerde tickets en aankoopbewijzen,...

De voordelen van de kiosken van Freedelity:

  • 1,5 seconden om persoonlijke gegevens te lezen en te valideren via de eID,
  • het gemak van uitgebreide gegevensverzameling,
  • focus op het verzamelen van e-mailadressen, mobiele nummers en toestemmingen voor gebruik voor direct marketing doeleinden,
  • de traceerbaarheid van toestemmingen en de GDPR-naleving,
  • de eenvoud en gebruiksvriendelijkheid van de interfaces,
  • de werking in onlinemodus, maar indien nodig ook in offlinemodus,
  • beheer op afstand.

Om aan de belangrijkste gebruiksmogelijkheden te voldoen, hebben onze ontwerpers 3 nieuwe modellen ontworpen.


De Kiosk- en Frame- versies

De Kiosk-versie wordt meestal geplaatst op een toonbank of zuil met een POS design.

Het is een complete versie van de klassieke Kiosk, met een touch screen en een 13-inch scherm.

Het nieuwe ontwerp maakt het mogelijk de kaart gemakkelijker en zichtbaarder in de voorkant van de kiosk te steken, evenals een NFC- en barcodelezer (optioneel) om zich aan te passen aan de nieuwe gebruiksmogelijkheden van smartphonetoepassingen.


De Box-versie

Voor merken die een groot aanraakscherm willen installeren, zijn alle aansluitingen (HDMI, USB, RJ45, ...) aan de achterkant van de box geïntegreerd.

Dit laat een grote flexibiliteit toe om uw eigen kioskontwerp te creëren.

Deze nieuwe modellen zijn gebaseerd op Linux, voor kortere responstijden en een nog grotere betrouwbaarheid.

Met deze belangrijke upgrade geeft u uw bestaande kiosken een facelift.

Wat zijn de voordelen van deze nieuwe Linux-versie?

  • Een volledige herschrijving van het aanraakscherm voor een beter resultaat.
  • Een nieuwe versie van de "CustoCentrix Application Store" applicatie, die de responstijd van uw bestaande applicaties met meer dan 3 maal versnelt.
  • Afschaffing van de login/wachtwoord om de kiosk te initialiseren, vervangen door een provisioning en remote control systeem.
  • Gemakkelijke controle op afstand.

Wenst u meer te weten? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons verkoopteam:

customer.experience@custocentrix.com

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op