
Dat is voortaan vanzelfsprekend. Gegevens – en bijgevolg gegevensverzameling – zijn belangrijke troeven voor retailspelers. Toch botsen zij op een glazen plafond voor het verzamelen en gebruiken van gegevens.
Hebt u hier al eens over nagedacht? Wat kan het effect zijn op uw inkomsten en de groei van uw aanbod voor e-commerce of ‘click and collect’ als ...:
- u beschikt over de toestemming en e-mailadressen of telefoonnummers van 90% van uw klanten?
- u het aantal juiste koppelingen tussen kassatickets en consumentenprofielen aanzienlijk kunt verhogen?
Andere belangrijke vragen voor het jaar 2023:
- Hebt u al een oplossing voor de klanten die geen papieren kassaticket meer willen?
- Welke digitale extra’s of alternatieven kunt u gebruiken voor uw reclamefolders?
Voor verschillende sectoren ligt het antwoord aan de kassa.
Worldline en Freedelity sloegen daarom de handen in elkaar en lanceren YUMI: de betaalterminal van de laatste generatie.
“Makkelijk gegevens verzamelen en ze moeiteloos bijwerken.”

Meer weten over YUMI?
Lees er meer over op de YUMI-webpagina