Feiten en nieuwigheden. Is dat alles?
CustoCentrix Your Retail Accelerator
Feiten en nieuwigheden.
Is dat alles?
Nieuwsbrief mei 2021
Feiten en nieuwigheden. Is dat alles?

Best, Beste,

"Meer gegevens van betere kwaliteit verzamelen en verzekeren dat ze na verloop van tijd up-to-date worden gehouden zodat de marketingteams pertinent en met kennis van zaken kunnen handelen — in naleving van de regelgevingen die deze praktijken inkaderen."

Dit vat de verwachtingen en projecten van onze klanten goed samen. Hierover vindt u twee getuigenissen in deze editie:

En om in schoonheid te eindigen, vindt u in deze nieuwsbrief een avant-première... die binnenkort ons gamma oplossingen zal vervolledigen. Een nieuwe band tussen u en de 6.420.000 consumenten waarvan de persoonsgegevens het Freedelity-bestand uitmaken?

Veel plezier bij uw ontdekkingstocht,
 

Sébastien Buysse
CEO

Wist u dit?
Het dienstenaanbod van Freedelity omvat twee grote luiken. Het eerste luik is bestemd voor retailers en adverteerders (luik BtoB), het tweede voor de consumenten (luik BtoC).

Luik BtoB:

  • Acteur van de taakverdeling voor het up-to-date houden van persoonsgegevens van de 6.420.000 consumenten opgenomen in het Freedelity-bestand en dienstverlener van data quality-diensten.
  • Uitgever van de oplossing CustoCentrix (Consumer Data Platform) en onderaannemer wat het beheer van gegevens verzameld door de merken betreft.
  • Ontwerper van aansluitpunten, kiosken en applicaties die het verzamelen van persoonsgegevens en toestemmingen vergemakkelijkt voor wat de verwerking ervan voor rechtstreekse marketingdoeleinden betreft.

Luik BtoC:

  • Uitgever van de portal en de mobiele applicatie MyFreedelity. De band tussen de 6.420.000 consumenten opgenomen in het Freedelity-bestand en de merken die van CustoCentrix gebruik maken.

Ontdek hierna in avant-première het potentieel dat MyFreedelity kan voorstelling in uw projecten om nieuwe leden te werven en voor animatie van uw database van consumenten-klanten.

De nieuwe mogelijkheden via de QR-codes
Avant-première!
MyFreedelity opent een waaier van mogelijkheden via de QR-code

Wedstrijdspelen, werving van nieuwe leden, verzamelen van e-mailadressen en toestemmingen, kwalificatieformulieren…

De prestaties van uw acties voor activering en op relaties gebaseerde marketing worden afgeremd door het gebruik van formulieren die men moet invullen.

Ontdek de oplossingen uitgewerkt door de R&D-teams van Freedelity om de uitvoering van uw volgende acties te vergemakkelijken en de ervaring van 6.420.000 consumenten opgenomen in het Freedelity-bestand te delen.

Deze oplossingen zijn gebaseerd op:

  • Volledige gegevens die up-to-date worden gehouden, die zonder belemmering worden verzameld.
  • Een doeltreffende identificatie van uw leden.

Gegevensverzameling op de plaats van verkoop. De ervaring Intermarché België.

"Minder dan één minuut om de gegevens van onze klanten te updaten en e-mailadressen met toestemming te verzamelen om die voor rechtstreekse marketingdoeleinden te gebruiken"

Philippe Crépin geeft uitleg bij de resultaten die hij met u deelt.

Gegevensverzameling op de plaats van verkoop. De ervaring Intermarché België

Elk jaar organiseert Intermarché een "Big Bang"-actie om het percentage documentatie van de profielen van de leden van hun getrouwheidsprogramma wat e-mailadressen en gsm-nummers betreft te vergroten. Via deze actie kan men ook moeiteloos de persoonsgegevens van de leden up-to-date houden.

De video bekijken

Gegevensverzameling ter gelegenheid van de opening van een nieuw verkooppunt. Hoe kan men dit een hefboom laten zijn voor activering van verkopen en klantentevredenheid?

Naar aanleiding van de opening van de nieuwe Delitraiteur in Waregem, deelt Alexandre Terlinden, CEO van Delitraiteur, zijn ervaring.

"De acties getest in Waregem werden sindsdien ook in andere verkooppunten overgenomen, vergeleken met vergelijkbare uitdagingen. Met de hulp van onze franchisenemers verzamelen we ervaringen en testen we nieuwe benaderingen."

Ik wil alles weten!
CustoCentrix: een nieuwe generatie
van 100% retail Consumer Data Platform.